20 de sfaturi pentru a slabi fara efort

invest-in-your-health-by-hiring-a-diet-coach-for-the-long-haul_1050x350

 

 

  • Consumati alimente adevarate! Alimentele trebuie sa fie bogate in nutrienti, neprocesate si din sursa curata.
  • Mancati mai mult, nu mai putin! Saritul peste mese duce la deprimarea organismului.Mancati o data la 2-3 ore, metabolismul se va accelera si va v-a mentine sub control nivelul de zahar din sange.
  • Nu sariti niciodata peste micul dejun.
  • Planificati-va mesele! Organizati-va mesele pentru ziua respectiva si de ce nu pentru intreaga saptamana.
  • Portii mai mici=masuri la haine mai mici! Folositi-va palma ca ghid pentru a mentine sub control marimea portiilor ( portie de carne=cat o palma, o portie de paste sau orez integral = o palma facuta caus).
  • Mestecati foarte bine! Incercati sa mestecati fiecare imbucatura de 20-25 de ori.
  • Nu puteti citi eticheta produsului, nu-l mancati! Daca nu are o eticheta sau n-o puteti descifra in cazul in care are, este posibil ca acel produs sa fie extrem de procesat .
  • Nu va lasati inselati de urmatoarele etichete : „fara zahar”, „nou si imbunatatit”, ”0%grasimi”, „continut redus de calorii”, „dieta” si alte tampenii. Aceste etichete ascund in general mai mult zahar si chimicale nedorite.
  • Inlocuiti garniturile reprezentate de : orez alb, paste albe, cartofi cu cele bazate pe : quinoa, orezul brun, legume colorate.
  • Chiar daca mancati sanatos, nu e de ajuns, faceti sport, am fost creati sa ne miscam. Pune-te in miscare zilnic.
  • Renuntati definitiv la zahar! Creaza dependenta si vine si cu multe kilograme in plus.
  • Mentineti consumul de alcool la minimum, si acesta da dependenta! Nu depasiti 2 pahare de vin rosu
  • Nu va fie teama de grasimi! Avem nevoie de grasimi bune din surse minunate cum ar fi : ulei de masline, de cocos, avocado, somon and co.
  • Unda verde la verde! Mancati mai des legume verzi sau frunze verzi.
  • Beti apa, minimum 8 pahare pe zi. Deshidratarea este potentata de ceaiuri, cafea, sucuri.
  • Renuntati la sarea iodata, in urma procesului de rafinare poate contine chiar si zahar,pe langa chimicale. Optati de fiecare data pentru sarea de mare sau pentru sarea noastra grunjoasa, nerafinata.
  • Renuntati la indulcitori artificiali.

 

  • Dormiti bine in fiecare noapte,un corp frumos si o minte limpede cer neaparat cele 8 ore de somn.
  • Petreceti mai mult timp in natura.
  • Evitati mesele in oras, gatiti acasa, astfel controlati si cantitatea si calitatea alimentelor si economisiti si bani.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *