• Jurnal de sarcina

    cum, dupa 6 luni de sarcina, pot spune ca traiesc o perioada magica in ciuda starilor de rau, faptul ca e mereu cu mine si imi da semne tot mai des cu usoare lovituri, faptul ca imi raspunde intr-un fel sau altul cand vorbesc cu ea,faptul ca imi bucura inima la fiecare ecografie si imi incanta auzul prin bataia inimii ei e ceva ce nu pot exprima in cuvinte.❤️

  • Dulciurile de casa ingrasa?

    Consumul de dulciuri facute in casa sau cumparate( consumul de calorii goale) in cantitati mari si des duc in timp la obezitate, la boli cardiovasculare si diabet,dar asta nu inseamna ca din in cand nu ne putem desfata cu desert facut din ingredinte curate chiar in bucataria noastra.Dulciurile nu se consuma nici inainte de masa, nici dupa masa, dulciurile se consuma ca atare, mai bine zis, reprezinta o masa in sine iar momentul cel mai potrivit pentru a ne face de cap cu o prajitura, ramane clar prima parte a zilei, dimineata, de preferat pana in ora 14 si neaparat cu o lunga plimbare pe jos dupa sau o ora de antrenament in sala de sport in aceeasi zi.

  • 5 moduri prin care mancatul la munca ne influenteaza in mod negativ sanatatea si stilul de viata

    Daca iti faci pachet acasa, ai nevoie de acelasi timp pentru a face o portie de paste sau pentru a prepara un piept de pui la gratar. Iar daca de obicei mananci in oras, ai nevoie de aceelasi timp pentru a cumpara un kebap sau o salata. Totul tine de tine.

  • Cum iti schimba relatia de cuplu obiceiurile alimentare?

    Nu exista numai dezavantaje alimentare in relatia de cuplu. La fel cum mancarea te poate bine dispune sau nu, la fel de usor va puteti incuraja si sustine reciproc in urmarea unei diete sau a unui still de viata sanatos.

  • CE ESTE MANCATUL INSCONSTIENT?

    Mancatul inconstient este actul prin care consumam mici cantitati de gustari pe parcursul zilei sau pe parcursul unei activitati. Cele mai ‘propice’ activitati pentru mancatul inconstient si haotic sunt privitul la televizor, navigatul pe internet sau sofatul.

  • Pachetelul de la scoala

    Copilul tau este in crestere, are nevoie de un aport special de nutrienti. Desi pare contraintuitv, pachetul trebuie sa contina calorii pentru a ajuta copilul sa aiba energie si sa faca fata schimbarilor din organism.

  • Salata de creveti

    O reteta usor de pregatit intr-o zi de vara, gustoasa, savuroasa, simpla si cu putine calorii. E musai s-o incerci!

  • Humus cu rosii deshidratate si marar

    Humus cu rosii uscate si marar. Cea mai simpla si gustoasa retata de humus facut in casa.

  • 20 de sfaturi pentru a slabi fara efort

    20 de sfaturi pentru a slabi fara efort

  • Ce mananci in miez de noapte?

    Recunoaste, de cate ori nu te-ai trezit in miezul noptii in fata frigiderului, devorand tot ce putea afla in frigider? Ei, bine cu toti am avut astfel de momente, cu toti ne-am luptat cu sentimentele de vinovatie de a doua zi, cu toti am promis ca nu se va mai intampla.

  • Un mar pe zi, o inima mai sanatoasa

    Un mar pe zi, o inima mai sanatoasa

    „Un mar pe zi tine medicul departe”, zice o veche zicala, iar studiile mai vechi sau mai noi, oconfirma.
    Vrei sa ai grija de sanatatea ta cardiovasculara,include in alimentatia ta merele si chiar fac vraji asupra nivelului de colesterol din sange.

  • Un pahar de apa, un pahar de sanatate

    Un pahar de apa, un pahar de sanatate

    „Bea zilnic 2 litri de apa”, ne suna destul de familiar tuturor,nu-i asa? Cu toti stim ca apa are beneficii nemaipomenite asupra organismului nostru si totusi sarim peste cele cateva pahare pe care ar trebui sa le bem zilnic.